.

.

سایت خبری طلوع گناباد

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گناباد بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در کیلومتر 20 محور کاخک به کریمو متاسفانه یکی از سرنشینان در دم جان باخته و 3 تن از مصدومین توسط اورژانس 115 به بیمارستان بیدخت انتقال یافتند و 2 تن دیگر نیز توسط وسیله شخصی توسط مسافرین رهگذر به درمانگاه کاخک منتقل شده که متاسفانه یکی از این دو نفر نیز در درمانگاه کاخک جان باخت و دو نفر دیگر نیزسرپایی در صحنه تصادف مداوا شدند و حاضر به انتقال به بیمارستان نگشتند.

همچنین برخورد دو دستگاه خودری سواری پراید در محور استاد به کاخک دو مصدوم بر جای گذاشت که یکی از مصدومین توسط مسافرین رهگذر و دیگری که در خوردو گیر افتاده بود توسط نیروهای هلال احمر خارج و پس از اقدامات اولیه توسط پرسنل اورژانس 115 به بیمارستان بیدخت منتقل شدند.
در دو حادثه دیگر در ابتدای روستای بیمرغ بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با موتور سیکلت و نیز در ابتدای محور گناباد کاخک بر اثر برخورد خودروی سواری با موتور سیکلت منجر به مصدوم شدن راکبین موتور شد که این مصدومین پس از اقدامات اولیه به بیمارستان 15 خرداد انتقال یافتند. همچنین در محور بجستان فردوس يک دستگاه سمند واِژگون شد که این حادثه نیر 4 نفر مصدوم برجای گذاشت. این مصدومین به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 14 دی 1392برچسب:حوادث گناباد,اخبارگناباد,سایت خبری طلوع گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com